torsdag..

...och det var några dagar sen jag uppdaterade!
har inte haft ork till att skriva alls, har varit helt jävla död och haft fullt upp 24/7.

har inte sovit något bra på sistonde heller, min rygg är helt pajj fast ändå jobbar jag med den.
och nu är jag verkligen inte på humör för att skriva heller, händer mkt runt om kring en just nu.

imorgon kommer iaf michaela till fagersta, ska bli skönt att träffa henne faktiskt, va ett tag sen..
blir 3;dje helgen nykter för min del iaf, ska klara av en månad har jag bestämt, sen du ;)!

mina favvisar från förra veckan
elephant man - an all night affair
jay sean ft sean paul and lil jon - do you remember

ciao så länge♥


Kommentarer
Postat av: evelina

finns linnet där du jobbar än?

2009-10-16 @ 16:47:33
URL: http://[email protected]
Postat av: ewe

jaaaarå! kom på lager idag, så finns c;a 6 st kvar :)

2009-10-16 @ 16:58:16
URL: http://wakeeupaandlive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0