HATISK!!!

joooooooooo, ett inlägg då och då skadar väll inte iaf!??!?!
finns inget skönare än att skriva ur sig sina känslor, men nu är jag för sur.
så kan inte annat än att säga att FOLK kanske kan vara ärliga direkt mot en???
istäääället för att hålla de inom sig eller snacka till andra, mhm ...
har lärt mig en hel del av att jag är för ärlig ibland, säger vad jag tkr osv.
MEN... hellre de än att snacka bakom ryggen.. trodde man gjorde så i lågstadiet?

jaja, idag så var jag iaf i skolan, provade studentmössor, woosh helt sjukt :-D
sen så åkte jag till fagersta, chilla vid angeliqas jobb.. kom in lite skummisar ;)
nejdå, några vänner som var ett tag sen, och fick örhängen av ali, haha !!!:D
sen drog vi hem till henne, käkade och sen upp till branko och chillade ett tag.
drog vidare till dani, hämtade visar och sen upp till B igen och träffa kära sthlmarna
sen nu är jag och angeliqa hos henne igen, ska väll kika film sen sova i guess..

ciao så länge!

BIIIIIIIIAAAAAAAAAAATCH!

Kommentarer
Postat av: mexx

så sant så sant!

2010-01-30 @ 00:32:41
Postat av: bebboo

pissa på dom personerna.......

2010-01-30 @ 12:53:19
Postat av: ewe

i will! lite omoget bara.

2010-01-30 @ 23:39:38
URL: http://wakeeupaandlive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0