jobbjobbfuckingjävlajobb...

hallååj! har nyss varit ute igen, träffade omar och även ibbe en sväng. innan de har jag varit ute med några andra, och innan de har jag jobbat hela dagen ... väldigt jobbigt! så blev en nykter midsommar för mig alltså. hade kul ändå, käka med mamii mormor&morfar, sen drog jag ut och träffa fulla folk sen hem igen. snackade i tele hela natten så va ganska sliten på jobbet idag. Ska försöka sova nu eftersom jag börjar halv 8 imorgonbitti, väldigt kul. slutar iaf 2, så ska hem och steeeka i solen... underbart!
klickade hem lite skor&kläder från nelly igår igen, i love it! (fast hatar att man blir lika fattig varje gång) får hem de på onsdag tror jag, så slänger kanske upp lite bilder då. Puss & Godnatt my near and dear.


här kommer lite provsmak på hur de ser ut på bild... hoppas de är snyggare irl som de andra skor jag beställt från nelly har varit! :) dock är jag ingen som springer runt i detta till vardags, men äre fest så ska de va klack!

älska den höga kilklacken! så jävla skönt och snyggt.
mitt favvopar måste ju vara dessa som jag beställde i april, grymt bekväma..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0