papiii!<3

Shululu du där! whatsup? själv har man blivit sjuk och är jävligt trött nu...
nu ska jag iaf sova, har ju varit vaken lite väl länge nu, fast fick några tim sömn imorse iaf!

snabbt om idag:
först åkte jag och ep till skolan, pratade med lärare, gjorde prov osv till slutbetygen.
efter det drog vi till jennifer och hämta lite saker som vi glömt kvar där. efter de blev det stan.
där vi först var in på banken och gjorde ärenden, sen käkade vi thaimat och tillsist solade!
blev en sväng tillbaka till skolan runt 6, för det var öppet hus och jag skulle göra engelska prov...
gick väll inte så värst bra, men hoppas på de bästa. Gled hem till mig sen och färgade ep's hår.
Sen dess har jag setat och pluggat religion, men kommer knappt någon vart, fastnar jämt.

och för bara någon minut sen så kom papiii hem från tjeckien med lite gosaker och kläder!
lite jag älskar honom va, och saknat hans stöd vafan när han varit borta..
imorgon blir det; skola-västerås-hämta alme-fagersta och sedan avesta igen.
i helgen blire nog niiiice, eller va säger ni!? avesta karnivalen jao ;)

schysst bild, yäähniiii... PUSSS godnatt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0